Opis stanowiska:
W oddziale w Bielsku-Białej zatrudniamy już ponad 100 pracowników na różnego rodzaju projektach. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy 4call.pl poszukujemy osoby, która będzie wspierała agentów w ich codziennej pracy.
Zakres obowiązków:
· zarządzanie pracą podległego zespołu
· zapewnienie Klientom profesjonalnej i kompleksowej obsługi poprzez rozwiązywanie reklamacji, wsparcie agentów w trudnych rozmowach,
· kontrola jakości i terminowości wykonywanej pracy Konsultantów (m.in. prowadzenie monitoringu rozmów),
· motywowanie, szkolenie i ocena pracy podległego zespołu w oparciu o wyznaczone cele,
· przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy,
· realizacja celów sprzedażowych.
Oczekiwania wobec kandydatów:
· doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem grupą
· gotowość do pracy w systemie zmianowym,
· wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy z grupą i umiejętność motywowania podległego zespołu
· zdolności organizacyjne, inicjatywa i elastyczność
· odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
· obsługa komputera, pakiet MS Office (Outlook, Excel)
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres s.poloczek(małpka)universalagent.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
W temacie prosimy wpisać Lider zespołu.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.