Jedna z największych firm outsourcingowych na rynku polskim 4call.pl, należąca do grupy kapitałowej GrupaDataContact, dysponująca około 800 stanowiskami pracy w czterech lokalizacjach, ogłasza nabór na stanowisko:
konsultant działu utrzymania klienta
Zawód: agent
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Forma zatrudnienia: praca stała
Zakres obowiązków:
· przedłużanie umów abonenckich w oparciu o bazę klientów
· aktywne działania sprzedażowe związane z utrzymaniem Klientów
· praca w oparciu o połączenia wychodzące
· dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
· znajomość technik sprzedaży oraz umiejętności budowania relacji z Klientem
· gotowość do pracy w systemie zmianowym
· nienaganna dykcja i miły głos
· dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
· wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
· dyspozycyjność
Oferujemy:
· zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
· praca 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
· atrakcyjne wynagrodzenie
· szkolenie przygotowujące do pracy
· przyjazna atmosferę pracy w zespole
Nie musisz posiadać doświadczenia - nasi liderzy i szkoleniowcy zadbają,
żebyś szybko je zdobył, a zdobyte umiejętności rozwijał :))
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczącej tego stanowiska, należy złożyć CV na adres:.
anna.kowalska@4call.pl
w tytule proszę wpisać "KONSULTANT DZIAŁU UTRZYMANIA KLIENTA"
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).