lider / opiekun zespołu call center

Menu Reklama

lider / opiekun zespołu call center

Opis stanowiska:
W oddziale w Bielsku-Białej zatrudniamy już ponad 100 pracowników na różnego rodzaju projektach. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy 4call.pl poszukujemy osoby, która będzie wspierała agentów w ich codziennej pracy.
 
Zakres obowiązków:
·         zarządzanie pracą podległego zespołu
·         zapewnienie Klientom profesjonalnej i kompleksowej obsługi poprzez rozwiązywanie reklamacji, wsparcie agentów w trudnych rozmowach,
·         kontrola jakości i terminowości wykonywanej pracy Konsultantów (m.in. prowadzenie monitoringu rozmów),
·         motywowanie, szkolenie i ocena pracy podległego zespołu w oparciu o wyznaczone cele,
·         przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy,
·         realizacja celów sprzedażowych.
 
Oczekiwania wobec kandydatów:
·         doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem grupą
·         gotowość do pracy w systemie zmianowym,
·         wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy z grupą i umiejętność motywowania podległego zespołu
·         zdolności organizacyjne, inicjatywa i elastyczność
·         odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
·         obsługa komputera, pakiet MS Office (Outlook, Excel)
 
Mile widziana znajomość języka angielskiego
 
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres s.poloczek(małpka)universalagent.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
W temacie prosimy wpisać Lider zespołu.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
 




Ogłoszenia

Zobacz także


$('head').append('');